کشور ۷۲ملت یعنی هندوستان می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی باشد. تور هند یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سفر به این کشور است اما اگر جدا از تور سفر می‌کنید، بهتر است با نکات سفر به هند آشنا باشید.

کشور هند کشوری بزرگ و با جمعیت بالا است که دنیای رنگارنگی از طعم و عطر ادویه‌ها، معبدها و دین‌های مختلف در آن جای گرفته‌اند. از برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مدرن گرفته تا خانه‌ها و کلبه‌های روستایی در این کشور به چشمتان می‌خورد. باید زمان زیادی در اختیار داشته باشید تا بتوانید از تمام جاذبه‌های دیدنی هند بازدید کنید. تنها ۳۲ اثر تاریخی این کشور در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است! حساب مابقی آن‌ها را به خودتان می‌سپاریم.

حالا قرار است تعدادی از نکات سفر به هند را برایتان بازگو کنیم که با دانستن آن‌ها احتمال به مشکل خوردن در طول سفرتان را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهیم. دلیل اصرار ما برای خواندن نکاتی که در سفر به هند باید رعایت کرد نظرات گردشگران است. گروهی از گردشگران به قدری از سفر به این کشور راضی هستند که حاضرند چند بار دیگر هم به آن سر بزنند. اما از طرفی گروهی دیگر آن‌قدر در طول سفر اذیت شده‌اند که هرگز  دوباره وارد این کشور نمی‌شوند.



سالیان سفر کشور ,نکات ,گردشگران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بوی تنهایی baranedu.ir - پــورتــال بـــاران Shakoury English tutor دانلود فیلم وآهنگ خنده بازار مرجع تخصصی قیمت آهن آلات پرسش مهر ۱۹ نمونه سوالات استخدامی رایگان فردای تازه ها فروشگاه معرفی اجناس ارزان