electrician tehran pars 

هم محله های عزیز در منطقه شرق برق کار در تهرانپارس (09207072123برقکار نارمک تا میدان 20 ) کلیه کارهای برقکاری شبانه روزی در این محله ماهستــــــــــیم "با بهترین کار و لوازم عیب یابی اتصالی برق با دستگـاه دیجیتال تا در کمترین زمان مشکل برقی را پیدا و رفع اتصالی کرده و بدون تعویض سیم برق داخل ساختمان .

 

barghkar dar narmak _09207072123 

دوستان وبچه محل منطقه نارمک و پارک فدک تا سه راه گلستان منزل حاجی میرزای مورچه خورتی خدا بیاموز بود که از بچه گی کار برقکاری در این محدوده و باری های کودکانه قدیم با پسرخاله مجید در میدان 21 گلستان و تعمیرات سیم کشی برق کولر و نده دینام کولر الکتروبرتر در سه راه گلستان است.

 

رفع خرابی برق . سیمکشی رفع اتصالی . برقکاری ساختمان و نورپردازی. سیم کشی ساختمان و تلفن ساختمان.

 

روش تعویض یرپیچ لامپ ساختمان:

اگر با وصل کلید تک پل یا دوپل اتاق خابه تان برق ساختمان اتصالی کرد و فیوز 24 امپر مارک هیوندای تق صدا داد . پرید از کنتور دیگر دست به سیم کشی و خرابکاری نکنید و با تلفن تعمیرکار برق در تهران پارس و نارمک 7072123-0920 مهندس ساروق مهر غیاث ابادی برقکار ماهر در منطقه شما سریعا" مشکل را برطرف و قعطی برق را درست میکند.

برقکار :

برق‌کار یک پیشه‌ور متخصص در امر سیم‌کشی الکتریکی ساختمان‌ها، ماشین‌های ایستگاهی و تجهیزات مرتبط به آن‌ها است. برق‌کارها را می‌توان برای نصب لوازم الکتریکی نو یا تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های الکتریکی کنونی استخدام کرد. همچنین برق‌کارها ممکن است در سیم‌کشی کشتی‌ها، هواپیماها و دیگر تجهیزات سیار تخصص داشته باشند. ویکی‌پدیا

 

ساختمان ,اتصالی ,الکتریکی ,گلستان ,نارمک ,منطقه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Safar رسان موزیک مهرچت | مهرچت1200انلاین | شلوغ چت | گلشن چت | چت روم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بسیجی یار to the moon and never back???? شرکت طراحی وب سایت رایسان