انواع هود صنعتی | هود های صنعتی برای استفاده شدن در آشپزخانه های صنعتی به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، اما این هود ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها کارایی جداگانه و تعریف های مختلفی دارند که قبل از یک هود باید نسبت به آن ها اطلاعات جامع و کاملی داشته باشیم؛ از این رو در این مطلب از مجله تزپز قصد داریم تا انواع هود صنعتی را به شما معرفی کنیم پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

هود صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی هود صنعتی قیمت هود صنایع استیل

انواع هود صنعتی

  • هود صنعتی محصور کننده
  • هود صنعتی بیرونی یا غیر محصور کننده
  • هود صنعتی دریافت کننده

هود صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی هود صنعتی قیمت هود صنایع استیل

انواع هود صنعتی : هود صنعتی محصور کننده

اولین نوع از انواع هود صنعتی، هود صنعتی محصور کننده نام دارد؛ در صورتی که یک هود ذرات آزاد شده از جانب پخت و پز و یا غیره به درون خود بکشد، هود محصور کننده نامیده می شود. با توجه به نظراتی که کارشناسان ساخت هود داده اند بهترین نوع هود صنعتی نیز همین نوع محصور کننده می باشد که ذرات و آلاینده ها را درون مرز های خود نگه می دارد. هود محصور کننده در بابت صرفه جویی در انرژی نیز پیشتاز بوده چرا که در این نوع از انواع هود صنعتی کم ترین مقدار جریان هوا برای بدست اوردن کنترل مناسب نیاز می باشد. هود محصور کننده بر اساس کامل بودن حافظ و چارچوب طبقه بندی می شوند و هود هایی که کاملا محصور می باشند مانند جعبه های آزمایشگاهی دستکش دار مثال زده می شود که درونشان فرایند کاری به طور تمام و کمال داخل هود مکنده انجام می شود.

هود صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی هود صنعتی قیمت هود صنایع استیل

هود محصور کننده به عنوان ایمن ترین هود برای محیط و کارگران محیط کار شناخته می شود چرا که در زمان کار بر اساس طراحی هود، کم ترین احتمال برای درگیر شدن فرد با آلاینده ها وجود خواهد داشت. داشتن یک جریان هوای مکشی کافی درون هود باعث خواهد شد تا آلاینده های جمع آوری شده درون هود امکان آزادی مجدد پیدا نکنند. اما شاید تنها مشکلی که بتوان درباره هود صعتی محصور کننده که از انواع هود صنعتی است دانست، عدم درسترسی به فرایند کاری می باشد. به همین دلیل از این نوع هود تنها در مکان هایی که تمیزی اهمیت بسیار بالایی داشته و حتی کارگر دخالت چندانی در آنجا ندارد و کار ها به صورت اتوماتیک هستند استفاده می شود.

همچنین شما می توانید برای خواندن اطلاعات بیشتر و جالب تر در مورد هود ها، اطلاعات جامعی از ان کسب کنید و بهترین هود صنعتی ممکن را اری نمایید.

هود صنعتی بیرونی یا غیر محصور کننده و هود صنعتی دریافت کننده دو نوع هود دیگری می باشد که در مطلب مذکور مورد بررسی قرار گرفته اند. برای هدایت شدن به سمت مطلب مذکور بر روی کلمه انواع هود صنعتی کلیک نمایید.

هود صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی هود صنعتی قیمت هود صنایع استیل


تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز صنعتی ,کننده ,محصور ,انواع ,آشپزخانه ,تجهیزات ,محصور کننده ,آشپزخانه صنعتی ,صنعتی تجهیزات ,صنعتی قیمت ,صنعتی ,صنعتی تجهیزات آشپزخانه ,تجهی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بلاگ ایران خبرهای جدید فیلمو تی وی شماره خاله ساخت استند | تبلیغاتی ، نمایشگاهی ، فروشگاهی ، آرایشی ایران شعر ::: IranPoems.ir ::: mahoor.home.decor آرام بوک فروش تجهیزات آتش نشانی دماوند آمل as